Sportlovet ♥

Har glömmat att berätta vad jag gjorde på sportlovet.


I måndags kolla jag på Avatar hemma den var nog inte min stil så mycke men den var ganska bra endå
.






I onstags så åkte jag på kryssningn med Birga paradise med mina kusiner det var jättekul.
Fast maten på bufen var inte god förutom till lunch.
När vi skulle bada så var det prop fult så vi bada lite senare men det skönaste med att åka
Birka var att man kunde sola brvid badet det var jätte skönt :)







I fredags fick Jag en liten kusin som ska heta meya hon är jätte gullig.



I lördags kolla jag på Alivin och gänget 2 jag tyckte inte den var lika bra som 1.













I söndas kolla jag på G force den var jättebra  tycker jag :)







Vad har ni gjort
på sportlovet da ?














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0