Förlåt för dålig update

Det har hänt rätt mycket den här veckan,i fredags åkte jag på cup och de va jätte kul! Vi vann tyvärr bara en match men de va som sagt kul ändå....jessica derimot kom till a slutspelet och förlorade de men hon kom iallafall långt och pojkar 95 kom till a slutspel och vann den tror jag är inte riktigt säker. Men nu ska vi sluta prata om handboll. Vi spelade inte bara handboll den här helgen utan de va också mycket  godis och bad med vänner :)...jag kom hem igår och va ganska trött gick nästan och la mig på dirren haha. Sen va de ju såklart  skola idag och de är ju aldrig någonting man längtar efter direkt men de va iallafall helt okej, men nu ska jag fortsätta med de jag gör så ha de gött allesammans så hörs vi!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0