Tistag 21/5

Hej idag har jag varigt i skolan. På morgonen så hade vi egenplanering och historia efter det så hade vi kortrast då körde vi King som vi brukar sen hade vi tystläsnig i tio min sen gick vi till gymnastien efter vi hade haft det så hade vi högläsning sen landskap.Vi slutade vid två,då när vi slutade så hade vi bowling på idotslyftet,jag var med Jossan,Emil & Madde.Emil vann, jag kom tvåa, Jossan kom trea & madde kom fyra.På bussen hem så hade madde ätigt ett päron och sen kastade jag päronskruttet på en kille som heter Isak det var jätte roligt för jag sa att det var Jossan som kasta,då blev han som körde jätte sur :D 


Tusen pussar och tusen kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0